lördag, mars 14

23 sorters godis undear hatthen.

Igår försökte vi få tag i U2 biljetter till spelningen i Göteborg, och mamma lyckades få tag i en del!

Gustaf kom vid 16.30, jag drog till stationen och hämtade honom. På vägen dit hittade jag massa burkar, därav min nya blogg som ska hålla koll på min pantekonomi. Vi drog hem till mig, jag visade lite Falun och prylar, sen vidare till skolan för att fixa tillstånd.


Ica Maxi firar 2 år, vi drog dit och käkade korv, ananas, nachorör, bröd, drack loka, juice och någon mer och något mer. Gratis är gott! Vi köpte Cola, frukt, glass, godis och saft.



Sedan skulle vi träffa Tanja och Richardstan för att äta en (flera) bitar sushi, vi drog till Lucas i väntan på att Tanja skulle färdigställa sin tenta. Något hände däremot, så de sket i oss och käkade pizza. Vi plockade upp sushi och käkade hemma. På kvällen blev det TV-spel, datorspel, Klungan, godis, läsk, ukulele, prat och allt möjligt fint. Vi vaknade inom samma två minuter imorse.

Idag ska det bakas pizza och mixas musik!

2 kommentarer: