måndag, april 6

.- ---

Ännu en dag spenderad tillmestadels tillsammans med Fred och Miranda. Först var jag och Miranda på besök hos Tanja där vi fick nybakade Maxkakor, döpta efter mig av min mormor för att jag älskade dem när jag var liten (egentligen snickers eller vad det är!).

Därefter drog jag och Miranda till skolan. Dit kom även Fred. Jag är nästan klar med EXS-instrumentet, de två är färdiga. Vi drog sen och käkade glass och lite mat och satt i bilen på något ställe med fin sol.

Vi drog hem till Fred, och han gjorde Milkshake/smoothie. God! Sen kollade vi på Anders och Måns fram till midnatt. Då var det dags att gå hem.


Det var superfint väder idag. Jag drog på mig lite skönt i morse.. Fast jag hade inte räknat med att dra till Fred direkt efter skolan, så det var inte bästa klädsel för en hempromenad vid midnatt! Nåväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar