söndag, april 5

Öhjupm

Våren är så fin, våren är här woho.


Månen och solen samtidigt! Wiho.

Idag var jag i skolan med Fred och Miranda och gjorde EXS instrument och hade kul.


Jag och Miranda sprang för att säga hej (slå) Filip när de var på andra sidan "gården" och grillade. För er som inte vet är det här filmat precis vid min skola. Miranda sprang lite sakta!

Sen tog vi Commodoren till Ellinor där det var folk och förfest. Jag ritade fint på Fred och Erik.


Sen körde jag den till stan. Sen drog vi till Rådhuskällaren. Sen drog andra vidare och sket i mig och Miranda som inte kom in pga 20års åldersgräns, vi väntade lite men ingen sade ens hejdå, så vi drog.

Idag har jag fått höra att jag var söt.
Sen kom jag hem och fick läsa en myspacekommentar som också säger ungefär så;
"You are really handsome :**************"

fint.

Hempromenadsnacket med Miranda handlade idag om bekräftelse, svartsjuka och att vara dålig på att vara så som man vet att man borde vara.



Jag vill starta ett band med er och se ut såhär. Haha. Snyggt.


Andra bullar-

Såhär blir det lätt när föreläsningar är sega.


Glas-cola finns på Hemköp för 6.90:-


Jag och Tanja hittade en Casio SA-20 som hon här visar via skype för Fredrik.


Jag, Miranda och Richard bakar. Vi MÅSTE fortsätta och göra igen.


Miranda är modig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar